Znak B-5 z masą na znaku lub tabliczce
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Konto usunięte
ja wątpliwości nie mam. jedyne zezwolenie jakie posiadają wrocławskie OSK jest to zezwolenie OSK Manewr na wjazd pod 18t dla zespołu pojazdów C+E (DMC 25t) ponieważ mają plac manewrowy na drugim końcu miasta, a WORD jest na drugim. co ciekawe owo zezwolenie nie dotyczy autobusu kat. D.
Konto usunięte
kopanNo o porozmawialiśmy. Pan powoływał się na DU 220 któremu nic do rzeczy. Natomiast co do aktu prawnego regulującego zagadnienie czyli par 18 ust 5 rozporządzenia o znakach się nie wypowiedział. Dla niego najważniejsze było że na znaku jest ciężarówka więc znak nie dotyczy autobusów. Nie dał się przekonać że dotyczy. Ale wątpliwości zasiałem, więc Pan postanowił pisać do ministerstwa, komendy głównej policji. W końcu przystał na propozycję moją zadzwonienia do egzaminatora nadzorującego (gdziekolwiek) w Bydgoszczy. Więc Cyryl dzwoń do Bydgoszczy będzie szybciutko i po dręczącym Cię problemie pozostanie wspomnienie. Taki znak dotyczy autobusów !!!!!!! ----- Ps. porozmawiajmy telefonicznie, ten Pan obiecał mi przesłać Twój nr telefonu. Pan z Bydgoszczy nie ma uprawnienia do interpretowania obowiązującego prawa!!! Przestań więc wymyślać nowe przepisy prawa i podpierać się takimi samymi mędrcami jak ty. W § 18 ust. 4 w pkt. 1-5 wyszczególniono jakich pojazdów dotyczy znak B-5, a ust. 5 odnosi się do znaku B-5, a nie do znaku B-3a lub jakiegokolwiek innego.
Konto usunięte
Trzeba zapytać pana Kucharskiego i M. Sztala, oni są nieomylni i wiedzą najlepiej.
Konto usunięte
1. rozmawiałem dzisiaj ze Staszkiem i zadzwoniłeś do niego nie aby dowiedzieć się, podyskutować, ale po to aby narzucić swoje zdanie. różnica polega na tym, że jeżeli sąd będzie rozstrzygał jakąś sprawę, to biegłym w PoRD będzie on, a nie Ty. dobrze, że ma on dużą cierpliwość do młodych. ale potraktował to na wesoło. ma wysłać Ci mailem jeszcze coś w tej sprawie. 2. byłem dzisiaj we Wrocławskim WORD i zdanie ich jest takie jak Staszka i moje. żaden egzaminator nie ma innego, bo w sprawach wątpliwych mają oni zebrania i w dyskusji wypracowują stanowisko, które jest obowiązujące dla wszystkich. faktycznie były wątpliwości co do B-5 i ograniczenia tonażowego, ale rozstrzygnięte zostało to jakieś 12-15 lat temu. także nie ma we wrocławskim WORD egzaminatora, który by inaczej interpretował ten znak. więc dobrze jakbyś podał nazwisko tego egzaminatora nadzorującego z którym rozmawiałeś i który podziela Twoje zdanie.
Konto usunięte
Cyryl Żaden egzaminator nie ma innego [zdania], bo w sprawach wątpliwych mają oni zebrania i w dyskusji wypracowują stanowisko, które jest obowiązujące dla wszystkich. Faktycznie były wątpliwości co do B-5 i ograniczenia tonażowego, ale rozstrzygnięte zostało to jakieś 12-15 lat temu. Tak, że nie ma we wrocławskim WORD egzaminatora, który by inaczej interpretował ten znak, więc dobrze jakbyś podał nazwisko tego egzaminatora nadzorującego z którym rozmawiałeś i który podziela Twoje zdanie. Czyli mamy potwierdzenie, że Polska jest krajem bezprawiem stojąca? Wykładnię prawa dla WORD ustala albo Krajowa Rada Audytorów, albo zebranie egzaminatorów z dyrektorem WORD na czele. To te gremia ustalają sobie same jak rozumieć obowiązujące prawo, czyli uzurpują sobie prawo do jego interpretacji, nic dziwnego, że co WORD innej. Sprawa znaku B-5 z tabliczka lub bez niej jest oczywista, gdyż ust. 5 odnosi się wprost do znaku B-5, a on określa jakich pojazdów dotyczy. Problem jest o wiele bardziej poważny, gdyż te gremia interpretują także obecnie obwiązujące prawo, o dziwo, za przyzwoleniem MI. I tak kierujący nie odróżnia tak jak egzaminator KIERUNKU od KIERUNKU RUCHU wg Konwencji, a ich od KIERUNKU JAZDY wg ustawy Prawo o ruchu drogowym. W "czerwonej książeczce" raz mamy skrzyżowanie o ruchu okrężnym, a innym razem skrzyżowanie z ruchem okrężnym, a jeszcze innym razem skrzyżowanie z ruchem wokół wyspy czasem uzupełnionym słowem okrężnym, pomimo, że w ustawie jest mowa tylko o "skrzyżowaniu o ruchu okrężnym" i to tylko w związku z wyprzedzaniem pojazdów silnikowych, a którym wcale nie jest żaden obiekt z wyspą centralną. Dla wielu znak C-12 jest nadal jedynie znakiem nakazu kierunku jazdy z prawej strony wyspy środkowej, pomimo że nie jest nim już 15 lat, itd, itd. Polska to jest dziwny kraj.
Konto usunięte
Przepraszam, że zrobię małe odejście od tematu. Ty Cyryl już widziałem wielokrotnie lubisz pisać, że taki a taki to jeszcze zapewne młody i się nie zna. Uwierz mi, że wiek nie ma nic do rzeczy i wielu niektórych młodych jest dużo mądrzejszych od starszych. Niektóre Twoje przekonania są naprawdę dziwne.
Konto usunięte
BalthierTrzeba zapytać pana Kucharskiego i M. Sztala, oni są nieomylni i wiedzą najlepiej. Pijesz pianę jak zwykle - jak na internetowego trolla przystało. Jest okazja, żebyś się wypowiedział merytorycznie, jakie jest Twoje zdanie w przedmiotowej sprawie? Czekamy na głos "młodego pokolenia".
Konto usunięte
wiek wytykam jeżeli komentarze tchną psychiką dziecka. ale masz rację są ludzie w dojrzałym wieku o psychice 12-13 latków i nie wyrastają z tego.
Konto usunięte
No i porozmawialiśmy. Cyryl nie chciał mnie dopuścić do głosu więc słuchałem co ma do powiedzenia. Gość tak ma należy go słuchać a jak nie to … Doszedł do wniosku że zadzwoniłem do Staszka by narzucić mu swoje zdanie. Ale jak poruszył kilka kwestii do których chciałem się odnieść i zaczął mówić o znaku zakaz wjazdu autobusów z wpisanym tonażem na znaku i pytał czy taki znak dotyczy samochodów ciężarowych, tak skończyła się moja cierpliwość słuchacza. Co za głupoty bo takiej możliwości nie ma, by na znaku B-3a wpisać tonaż. Jak zacząłem mu wyjaśniać to Cyryl zabrał zabawki i udał się do domu. Nie pozwolił sobie na rolę słuchacza, rzekł słuchej nie mam czasu jak coś to zadzwoń kiedy indziej !!!!!!! i dupnął słuchawką, znaczy się, się rozłączył. ---- Z panem Staszkiem się przyjemnie rozmawiało Człowiek potrafi słuchać argumentuje i przyjmuje argumenty, natomiast Cyryla należy wysłuchać i s……! No Cyryl Ty mi zarzucasz nieomylność i wielkie mniemanie o sobie. Przecież to są twoje cechy.
Konto usunięte
W par.18 ust 7, 8 mamy przykład jak wprowadza się tonaż na znaku lub tabliczce który dotyczy TYLKO pojazdów wym. w ust 7 ------(7. Znak B-7 "zakaz wjazdu pojazdów silnikowych z przyczepą" oznacza zakaz ruchu pojazdów silnikowych z przyczepą (przyczepami); zakaz nie dotyczy pojazdów z przyczepą jednoosiową lub naczepą.----8. Określona na znaku B-7 lub na tabliczce umieszczonej pod nim masa dotyczy dopuszczalnej masy całkowitej przyczepy, a w razie ciągnięcia dwóch przyczep - sumy ich mas.)------- NO CHYBA TERAZ GOŁYM OKIEM WIDAĆ że zapis z ust. 5 nie może dotyczyć WYŁĄCZNIE pojazdów wymienionych w ust. 4. --- Zapis ust 5 dotyczy WSZELKICH pojazdów. --------Znak zakaz wjazdu autobusów B-3a oraz zakaz ruchu pojazdów (zespołu pojazdów) o DMC pow. umieszczonej na znaku lub tabliczce (Par. 18 ust.5 rozp) wprowadzono dopiero rozporządzeniem z 1999 roku. Wcześniej takie przepisy nie istniały.
Konto usunięte
kopanW par.18 ust 7, 8 mamy przykład jak wprowadza się tonaż na znaku lub tabliczce który dotyczy TYLKO pojazdów wym. w ust 7 ------(7. Znak B-7 "zakaz wjazdu pojazdów silnikowych z przyczepą" oznacza zakaz ruchu pojazdów silnikowych z przyczepą (przyczepami); zakaz nie dotyczy pojazdów z przyczepą jednoosiową lub naczepą.----8. Określona na znaku B-7 lub na tabliczce umieszczonej pod nim masa dotyczy dopuszczalnej masy całkowitej przyczepy, a w razie ciągnięcia dwóch przyczep - sumy ich mas.)------- NO CHYBA TERAZ GOŁYM OKIEM WIDAĆ że zapis z ust. 5 nie może dotyczyć WYŁĄCZNIE pojazdów wymienionych w ust. 4. --- Zapis ust 5 dotyczy WSZELKICH pojazdów. --------Znak zakaz wjazdu autobusów B-3a oraz zakaz ruchu pojazdów (zespołu pojazdów) o DMC pow. umieszczonej na znaku lub tabliczce (Par. 18 ust.5 rozp) wprowadzono dopiero rozporządzeniem z 1999 roku. Wcześniej takie przepisy nie istniały. O czym ty mówisz? Znak B-5 nie dotyczy wszystkich pojazdów silnikowych, a jedynie samochodów ciężarowych, ciągników samochodowych, pojazdów specjalnych, ciągników rolniczych i pojazdów samobieżnych. Autobus nie jest żadnym z nich.
Konto usunięte
@kopan- A więc czy wychodzi na to, że egzaminy są we Wrocławiu przeprowadzane niezgodnie z prawem? Bo warto by wtedy zainteresować tym posłów w którymi koresponduje.
Konto usunięte
Rozporządzenie DU nr 58 poz 622 weszło w życie 1 lipca 1999 r tym rozporządzeniem wprowadzono omawiane znaki. Czyli do 1 lipca 1999 r autobus jechał gdzie chciał nie miał zakazu wjazdu autobusów ani ograniczenia wynikającego z znaku zakaz wjazdu poj. ciężarowych z tonażem na znaku lub pod znakiem. Po 1 lipca 1999roku autobus musi uzyskiwać zgodę Zarządcy drogi na wjazd na ograniczenie wynikające z znaku B-5 z tonażem. Można prościej. Zarządca drogi na tabliczce do znaku może wpisać nie dotyczy autobusu. No i po sprawie. Jak nie umieścił takiego napisu to chce selekcjonować które autobusy mogą wjechać.
Konto usunięte
Balthier@kopan- A więc czy wychodzi na to, że egzaminy są we Wrocławiu przeprowadzane niezgodnie z prawem? Bo warto by wtedy zainteresować tym posłów w którymi koresponduje. Jeśli Word Wrocław nie posiada zgody Zarządcy drogi na wjazd autobusu na zakaz to egzaminy odbywają się niezgodnie z prawem. Egzaminy do unieważnienia a uzyskane uprawnienia do cofnięcia, Uprawnienia egzaminatorskie prowadzących egzaminy też do cofnięcia. Jeśli Word Wrocław posiada taką zgodę i informuje o tym każdego egzaminowanego na kat "D" to nie ma żadnego problemu.
Konto usunięte
Balthier@kopan- A więc czy wychodzi na to, że egzaminy są we Wrocławiu przeprowadzane niezgodnie z prawem? Bo warto by wtedy zainteresować tym posłów w którymi koresponduje. niestety nie mam tyle cierpliwości co Staszek, między innymi, dlatego jest on dla mnie autorytetem, oprócz od wiedzy. natomiast masz rację jeżeli we wrocławskim WORD (nie ma żadnego zezwolenia, ani zgody) egzaminy przeprowadzane są niegodnie z prawem, komunikacja miejska (autobusowa w większości miast) funkcjonuje również niezgodnie z prawem (bo wypowiedź o zezwoleniach jest nieprawdą), proszę o doniesienie do prokuratury. poczekam na wyniki. ps. cały czas czekam na nazwisko tego egzaminatora nadzorującego z którym rozmawiałeś - ponoć.
Konto usunięte
jestem w stanie podać Ci listę osób, które ostatnio oblały na kat. D, jeżeli więc egzaminy przeprowadzane są niezgodnie z prawem, na pewno w razie korzystnego rozstrzygnięcia będą skłonne podzielić się odszkodowaniem. więc do dzieła, po co czekać?
Konto usunięte
Dziwne rzeczy się dzieją z tymi komentarzami. Dopiero teraz pojawiło się około 10 już wcześniejszych komentarzy napisanych kilka dni temu, a których wczoraj jeszcze nie widziałem i ich nie było.
Konto usunięte
BalthierDziwne rzeczy się dzieją z tymi komentarzami. Dopiero teraz pojawiło się około 10 już wcześniejszych komentarzy napisanych kilka dni temu, a których wczoraj jeszcze nie widziałem i ich nie było. Wpisy osób niezalogowanych pojawiają się z opóźnieniem. Użytkownicy posiadający konto, publikują swoje komentarze natychmiast. Niezalogowani muszą poczekać na akceptację moderatorów. Komentarze pojawiają się w dyskusji w miejscu właściwym dla chwili ich napisania przez Użytkownika, a nie dla chwili zaakceptowania przez moderatorów. Pozdrawiamy!
Konto usunięte
BalthierDziwne rzeczy się dzieją z tymi komentarzami. Dopiero teraz pojawiło się około 10 już wcześniejszych komentarzy napisanych kilka dni temu, a których wczoraj jeszcze nie widziałem i ich nie było. Ja bym wspomniał o tym swoim posłom z którymi korespondujesz. Czuję szwindel. W cywilizowanych krajach jest to niedopuszczalne żeby po kilku dniach się posty ukazywały.