Nielegalne znaki

/ /

Nielegalne znaki

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
6 października 2016, 12:38

Został uniewinniony, bo nie każdy czyn zabroniony(tutaj: niezastosowanie się do znaku drogowego) jest wykroczeniem.

Konto usunięte

Konto usunięte
6 października 2016, 17:03

Kierującego obowiązuje istniejące oznakowanie a nie to kiedy i kto zatwierdził daną organizację ruchu. Przypomina mi się sytuacja w której na równorzędnym skrzyżowaniu kierujący nie ustąpił pierwszeństwa z prawej bo jechał drogą powiatową a z prawej biegła droga gminna która powinna być ale nie była podporządkowana. W sądzie posługiwano się kilometrowym wykazem dróg co miało być dowodem na niewinność sprawcy. Brak zgodności oznakowania z zatwierdzoną organizacją ruchu jest podstawą do ukarania drogowców ale nie ma związku z kierującymi którzy mają obowiązek stosowania się do istniejącego oznakowania chyba, że ono samo w sobie jest niespójne lub ze sobą sprzeczne.

Konto usunięte

Konto usunięte
2 listopada 2016, 00:23

@OBSERWATOREX- Bardzo mądrze powiedziane. Sama prawda.

Konto usunięte

Konto usunięte
2 listopada 2016, 09:03

OBSERWATOREXKierującego obowiązuje istniejące oznakowanie a nie to kiedy i kto zatwierdził daną organizację ruchu... racja, ale działa to również w obie strony. oznakowanie powinno być prawidłowo ustawione (namalowane), a tak bardzo często nie jest. przypomnę tutaj o co najmniej 30 nieczynnych przejazdach kolejowych w okolicy Wrocławia, gdzie zamiast naprawy drogi ustawia się znaki STOP (aby mieć podstawę do oddalenie ewentualnych roszczeń z powodu uszkodzenia pojazdu), gdzie od 25 lat nie jeżdżą pociągi, co powoduje znieczulicę przejazdową i zaowocowało wypadkiem na przejeździe kolejowym w Rogowie Sobóckim. czy podczas budowy drogi na Opatowicach gdzie na zwężeniu z braku znaku B-31 na magazynie, remontujący drogę (MPWiK), po obu stronach ustawiono znaki D-5 (co sfotografowałem i pokazuję na wykładach). także z tymi znakami różnie bywa.

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.