Znamy treść rozporządzeń
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Konto usunięte

Wspaniała i szybka praca dziennikarska.Gratuluję.Będziemy mieli więcej czasu na analizę dokumentów ale już po wyrywkowej lekturze widać,że autorzy poświęcili większą cześć teksu na sprawy formalne a programy nauki jazdy są dodatkiem. Szkoda bo była wspaniała okazja do zmiany sposobu nauczania w OSK. Wrócimy na pewno po dokładniejszym zbadaniu tekstu. Z poważaniem Wojciech Szemetyłło
Konto usunięte

§ 25. 1. Egzaminator przeprowadzający egzamin państwowy dobiera trasę przejazdu w trakcie egzaminu państwowego, w taki sposób aby natężenie ruchu (w godzinach szczytu) na elementach drogi określonych w tabeli nr 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia nie było mniejsze niż 400 pojazdów na godzinę na jeden pas ruchu – nie dotyczy egzaminów państwowych prowadzonych w zakresie prawa jazdy kategorii AM i T. Nasuwa się pytanie w jaki sposób egzaminator ma określić, czy na danym odcinku natężenie ruchu jest odpowiednie. Co w sytuacji, gdy osoba egzaminowana zakwestionuje negatywny wynik egzaminu powołując się na powyższy punkt twierdząc, że w trakcie egzaminu natężenie było mniejsze. W przypadku mniejszych ośrodków może się zdarzyć, że w ciągu całego dnia natężenie będzie mniejsze i czy w takim przypadku egzaminy nie będą się odbywać? Rozumiem dobre intencje, ale podobnych pytań można postawić więcej więc jaki jest cel takich zapisów, które mogą stwarzać więcej problemów, wątpliwości i niejasności.