Sekundniki wracają

/ /

Sekundniki wracają

W związku z przybierającą na sile falą nieparlamentarnych komentarzy pojawiających się w rozmowach pod artykułami, redakcja podjęła decyzję o zamknięciu forum dyskusyjnego L-instruktora.
Istniejące posty zostaną zarchiwizowane, treść będzie możliwa do przeglądania, nie będzie jednak możliwości kontynuowania dyskusji.
Autor Wiadomość

Konto usunięte

Konto usunięte
22 sierpnia 2017, 08:27

Cyryl, a tutaj lepiej dla samego miasta jest, aby to obsługiwała komunikacja zbiorowa, więc tak ma priorytet. tylko pd warunkiem że nie zaburzy to płynności, a każda zmiana świateł niezapowiedzianaz wyprzedzeniam dla innych uczestników ruchu z definicji generuje niepłynność - czego nie rozumio "fahofcy od ruhu" ( abo udajo że nie rozumio )

Konto usunięte

Konto usunięte
27 sierpnia 2017, 22:48

To ja !!!!! to ja zadałem zdanie !!! zadanie alternatywnego sposobu osiągnięcia płynności całkowitej, a Pan sie dopiero dopytujesz co to !!! Radzę popracować nad poprawnością formalną zanim zaczniesz Pan brnąć w jeszcze głębsze kompromitacje w tematach "inżynierskich", ale do adremu : Po primo sekundniki umożliwiają SKRÓCENIE czasów międzyzielonych, a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ). Po drugo PRZY PŁYNNOŚCI RUCHU NIE MA "STANIA"- na tym między innymi ona polega , a ogólniej polega na eliminacyji hamowania----. Po trzecio wczesna infomacja jest warunkiem planowania prędkości, a planowanie jest warunkiem tejże płynności ( zdefiniowanej wyżej )---Po czwarto : to ze teraz nie ma czytelności z daleka , to jest właśnie jedna z przyczyn nieskuteczności obecnych realizacji ( druga to brak uspokojenia ruchu przed światłami ). Po piąto : do uzyskania czytelności na dalszych odległościach rzędu pół kilometra ( potrzebne szybkich drogach pozamiejskich ) można wykorzystać uzupełniajacy wskaźnik analogowy ( kolumna lampek ) i wtenczas kierowca nic nie musi "obliczać" bo analogowo i intuicyjnie może ocenić jak ma jechać. Po szósto : w temacie inżynierskim to bym mógł tu wytłumaczyć dogłębnie ino nie wiem czy ma Pan jakiekolwiek pojęcie o takich rzeczach jak energochłonność ruchu, zużycie elementów pojazdów, sprawności napędów

Konto usunięte

Konto usunięte
27 sierpnia 2017, 22:52

dla tych którzy nie rozumią o co chodzi przygotowałem byłem ten oto film publikowany wielokroć. Jak widać nawet taka łopatologia niektórym czasem nie starcza https://youtu.be/3H00n561Ws8

Konto usunięte

Konto usunięte
30 sierpnia 2017, 00:05

Animacja przedstawia dlaczego nie należy stosować liczników. 56 sek animacji autko startuje 6 sek do zielonego - super !!!! Sekundniki powodują że sygnalizacja, sygnalizacją ale kierujący robią co chcą!!!! Sygnał żółty przed zielonym trwa 3 sek zamiast 1 sek. Ograniczenie do 30 km/h w celu podniesienia przepustowości skrzyżowania. To takie pobieżne uwagi do genialnej ideii płynności całkowitej. ------------Jakim cudem sekundniki zmniejszają czas międzyzielony??? Jest dokładnie odwrotnie. Musisz zmniejszyć czas dojazdu. Czas między zielony = 3s +czas ewakuacji - czas dojazdu . więc im mniejszy czas dojazdu tym większy czas międzyzielony !!!!! ----- a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ) Ty ale o co tobie się rozchodzi ?? Przecież to jest bełkot!!!!

Konto usunięte

Konto usunięte
31 sierpnia 2017, 07:30

Nie ma co prowadzić dywagacji o międzyczasach , bo sekundniki niczego nie zmieniają. Nie wszędzie się da je zastosować, np. przy sygnalizacji adaptacyjnej, ale tam gdzie są kierowcy nie muszą ślepić w sygnalizator oczekując na zielony sygnał. Po ruszeniu tez wiadomo kiedy kończy się sygnał zielony. Jest mniej nerwowo, co przekłada się na poprawę BRD.

Konto usunięte

Konto usunięte
31 sierpnia 2017, 17:11

Jan Kowalski Animacja przedstawia dlaczego nie należy stosować liczników. 56 sek animacji autko startuje 6 sek do zielonego - super !!!! Nie zgaduj co jest po drugiej stronie skrzyżowania ! Tam jest zielone w innym czasokresie. Jan Kowalski Sygnał żółty przed zielonym trwa 3 sek zamiast 1 sek. Ograniczenie do 30 km/h w celu podniesienia przepustowości skrzyżowania. To takie pobieżne uwagi do genialnej ideii płynności całkowitej. ------------Jakim cudem sekundniki zmniejszają czas międzyzielony??? Jest dokładnie odwrotnie. Długość międzyczasu żółtego wynika z tego by grupy pojazdów BEZ ZWALNIANIA mogły się mijać bezpiecznie ( stąd też limit prędkości ). Jak widać 3 sek międzyczasu daje margines bezpieczeństwa wiec możliwe że dałoby się praktycznie ograniczyć do 2. Bez czasoliczniów jest większe ryzyko że kierowcy wjeżdżają na żółtym i stąd ( i z możliwości spowolnienia ) wynika rzeczona możliwość ograniczania faz żółtych. Jan KowalskiMusisz zmniejszyć czas dojazdu. Czas między zielony = 3s +czas ewakuacji - czas dojazdu . więc im mniejszy czas dojazdu tym większy czas międzyzielony !!!!! "czas dojazdu" ???? zdefiniuj dokładnie o co chodzi ...a te wszelkie zależności z obecnej teorii ruchu opisującej obecną motopatologię (i odpowiedzialnej za nią!!! ) to można sobie ...... i tu pozostawmy lekkie niedomówienie Jan Kowalski a to w sposób pośrednio dzięki możliwości obniżenia limitu prędkości ( bez obniżania prędkości średnich ) i dzięki możliwości ograniczenia wjazdów na żółtym (w sensie częstości występowania i długości przekroczeń czasowych ) Ty ale o co tobie się rozchodzi ?? Przecież to jest bełkot!!!! wyjaśniłem wyżej ale podejrzewam ze nei dotarło wiec spróbuję łopatologiczniej : gdy jadą wolniej i mniejsze ryzyko że wjadą na żółtym to można założyć ze będą sie mijać w mniejszych odległościach co implikuje skracanie czasów pośrednich

Konto usunięte

Konto usunięte
31 sierpnia 2017, 17:14

KIBIC Nie ma co prowadzić dywagacji o międzyczasach , bo sekundniki niczego nie zmieniają. mogą zmienić prawie wszystko. Nauczam o tym w opisie -link pod filmem KIBICNie wszędzie się da je zastosować, np. przy sygnalizacji adaptacyjnej, wystarczy przeprogramować by system nie zmieniał aktualnych faz lecz dopiero nadchodzące

  • 1
  • 2 (current)

Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.